LINK BUILDING :
CALEA SIGURA PENTRU AJUNGEREA IN PRIMA PAGINA DIN GOOGLE

COMBUSTIBILUL CARE ALIMENTEAZA SEO

Procesul de constructie al link-urilor ( link-building ) reprezinta una dintre cele mai importante aspecte in SEO. Fara o strategie bine pusa la punct si fara o campanie de constructie link-uri nu vei inregistra pozitii de top in Google pentru cuvintele cheie alese.

 

Campaniile de constructie a link-urilor se realizeaza abia dupa ce site-ul a fost optimizat onpage corespunzator. Aducerea de link-uri este un proces amplu, poate cea mai dificila parte din procesul de optimizare seo, care efectuata corect, iti va aduce cu siguranta cresteri organice de top si vizitatori nisati, conform cu domeniul de activitate al site-ului.

Link Building-ul ( backlinks sau IBL ) reprezinta procedura crearii de backlink-uri calitative si nisate, catre paginile din site-ul tau, cu scopul de a marii /creste valoarea, popularitatea si autoritatea site-ul tau in principalul motor de cautare Google.

IMPORTANTA BACKLINK-URILOR GOOGLE:

Motoarele de cautare precum Google, scaneaza constant internetul si respectiv continutul site-urilor. LinkBuildingul creaza link-uri ce fac conexiuni intre pagini iar Google, descopera toate aceste conexiuni ( link-uri ) dintre site-uri si paginile acestora, le analizeaza, claseaza in functie de importanta acestora si le transforma " intr-un vot de incredere " pentru site-ul tinta ( site-ul tau ).

CARE ESTE STRATEGIA?

Strategia de link building este o parte integranta a strategiei de promovare site si este o metoda cu rezultate foarte bune pentru a creste popularitatea site-ului tau pe internet si pentru a imbunatati pozitionarea acestuia la folosirea anumitor cuvinte-cheie.

Linkurile sunt clasificate in functie de calitatea lor si mai putin de cantitate, insa ambele criterii reprezinta factori importanti pentru clasarea unui site pe o pozitie superioara. In Google, clasarea pe prima pagina se traduce prin acces direct la 93% din clickurile directe ale utilizatorilor. Asta inseamna considerabil mai mult trafic pentru rezultatele de pe prima pagina deci, considerabil mai multi potentiali clienti.

OPTIMIZARE OFF-PAGE SI CRESTEREA NUMARULUI DE CLIENTI :

In vederea obtinerii unei bune pozitionari in motoarele de cautare, un pas important il constituie crearea de link-uri. Numarul si calitatea linkurilor catre si dintr-un anumit site sunt factori foarte importanti ce vor creste popularitatea siteului si implicit relevanta acestuia. Procesul de constructie link-uri, numit Inbound Marketing, are scopul de a imbunatati gradul de popularitate obtinut prin link-uri interne si prin corelarea acestora cu terte site-uri partenere pentru a obtine un avantaj competitiv.

TOP