AICI, IN MEDIUL ONLINE, PAREREA
CLIENTILOR CHIAR CONTEAZA

Warren Buffet spunea
„Iti trebuie 20 de ani ca sa-ti construiesti o reputatie si 5 minute ca sa o distrugi”      Eu as spune sa ne mai gandim........

Chiar si o informatie falsa, sustinuta in mod repetat, poate fi privita ca si adevarata. In mediul online o impresie proasta lasata cuiva poate avea repercursiuni asupra potentialilor clienti, influentand in mod direct imaginea firmei tale. Spre deosebire de mediul offline, aici toate opiniile publice, pot afecta, intr-un mod pozitiv sau negativ, afacerea ta pentru o perioada lunga de timp. Probabil sti deja cat de mult este influentat un potential cumparator de un review negativ sau faptul ca review-urile din unele medii de socializare gen google+, nu pot fi sterse.

CE PUTEM FACE ?

Primul pas, evident, este constientizarea faptului ca o buna impresie online este cel mai important aspect in raportul cu clientii tai, avand un puternic impact asupra afacerii tale.

Apoi, incercarea de a "salva situatia" prin remediarea greselilor si evidentiarea calitatilor precum si prin introducerea de continut actualizat ( articole, comunicate de presa, medii sociale ), care sa semnaleze Google si sa evidentieze in primele pagini, continutul actualizat.

In final, chiar daca nu putem sterge cu buretele toate greselile, cu siguranta putem controla informatia ce va fi afisata in primele rezultate din Google si evidentia aspectele pozitive.

Oamenii au incredere in ceea ce citesc online, asa ca fa-le cea mai buna impresie despre tine sau firma ta. Cu asta se ocupa managementul reputatiei online.

Intr-o societate digitalizata, in care fiecare actiune este vizibila si urmarita, este esential pentru manageri si antreprenori sa cunoasca, sa planifice, sa administreze si sa imbunatateasca imaginea personala si a companiilor pe care le conduc.

Managementul Reputatiei online te poate ajuta sa:

  • Cresti cantitatea de continut pozitiv asociat brandului tau in rezultate oferite de motoarele de cautare
  • Risipesti continutul negativ din rezultatele afisate de motoarele de cautare in urma cautarilor in care s-a folosit numele brandului

Managementul Reputatiei Online – pachetul de servicii include:

  • Audit
  • Discutii pe forumuri
  • Comentarii pe bloguri
  • Social Media
  • Rapoarte cuprinzatoare referitoare la reputatia brandului in online
  • Imbunatatirea rezultatelor de cautare pentru site-ul tau
  • Eliminarea continutului negativ din rezultatele de cautare
  • Monitorizare si raportare permanenta
  • Interventie pentru atenuarea discutiilor negative, pe masura ce ele apar
  • Stimularea cresterii vizibilitarii in online
  • Stimularea continutului pozitiv


SPUNE-NE PROBLEMA TA:
Echipa noastra te poate ajuta sa iti recapeti imaginea si reputatia pozitiva in mediul online.

TOP