ADAPTAREA LA NOU,
GARANTEAZA  SUCCESUL AFACERII!

 

 

OPTIMIZARE SEO OFF PAGE

Retelele de socializare gen Facebook,Google + sau Linkedin detin un numar urias de membri, ce creste exponential iar noi vom folosi acet lucru pentru a crea campanii eficiente de mediatizare in intreg mediul online prin distribuirea unui continut de calitate ce va atrage potentiali clienti.

Ai un site frumos si optimizat corespunzator din punct de vedere onpage. Dar la ce folos daca acesta nu este vizibil in primele rezultate din Google? Scopul optimizarii offpage este acela de a creste notorietatea site-ului, si de al face relevant atat pentru motoarele de cautare cat si utilizatori.

ANALIZA + STRATEGIE + IMPLEMENTARE = REZULTATE GARANTATE

Dupa cum spune si denumirea, etapa de optimizare offpage se desfasoara in afara paginii si se compune din tehnici de constructie si obtinere a link-urilor ( link-building ) , crearea si distributia de articole relevante si comunicate de presa pentru site-ul tau precum si cresterea impactului din mediile sociale. Optimizarea offpage este un proces indelungat care presupune foarte multa munca, analiza si studiu. Aceste lucruri nu sunt facute la intamplare ci se tine cont de nisa pe care activati precum si de volumul si relevanta site-urilor concurente.

ARTICOLE RELEVANTE

LINK BUILDING

CONTINUT ACTUALIZAT

RETELE SOCIALE

POSTARI BLOG

REVIEW-URI

Google diferentiaza calitatea, notorietatea unui site prin numarul de link-uri ce duc spre site-ul d-voastra, fiecare dintre acestea putand fi considerat de catre Google un vot de incredere din partea celorlalte site-uri. Scopul campaniei de link building este de a aduce cat mai multe link-uri puternice, relevante din domenii asemanatoare de activitate pentru a creste nota de incredere acordata de parteneri si implicit de motorul de cautare.

OPTIMIZARE OFF-PAGE SI CRESTEREA NUMARULUI DE CLIENTI :

Procesul de optimizare off-page este un proces de durata deoarece indexarea site-ului in motoarele de cautare se realizeaza in timp, timpul necesar realizarii este direct proportional cu popularitatea cuvintelor cheie alese. In drumul nostru spre prima pagina ne vom folosi de toate "instrumentele" puse la dispoztie in web cum ar fi: content marketing, social media, articole relevante si bineinteles de retele sociale.

TOP